Tietoa oppimisvaikeuksista nyt myös selkokielellä!
Oppimisen tuen keskus julkaisi Oppimisvaikeus.fi-sivuston selkokieliset verkkosivut. Löydät sivuilta tietoa oppimisvaikeuksista helpolla suomen kielellä.
Voit lukea muun muassa:
- Mitä oppimisvaikeus tarkoittaa?
- Mikä on lukivaikeus?
- Mitä tarkkaavuuden vaikeus tarkoittaa?
Selkokielisen sivuston rinnalla jatkaa yleissuomenkielinen Oppimisvaikeus.fi-sivusto, josta löydät tietoa ja tukea oppimisvaikeuksiin sekä niihin liittyviin mielenterveyden pulmiin. Yleissuomenkielisen sivuston mukauttamista selkokielelle jatketaan.
Tutustu selkokielisiin Oppimisvaikeus.fi-sivuihin.

Sisältö päivitetty 12.02.2020
Jaa sivu!
